Klachtenregeling

247homecare.nl is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg en Geschilleninstantie KPZ en voldoet hiermee aan de eisen zoals die worden gesteld in de Wkkgz.

247homecare.nl doet haar uiterste best om alles in goede banen te leiden. Mocht er om wat voor een reden dan ook toch iets zijn waarmee de klant niet tevreden is en waar 247homecare.nl samen met de klant niet uitkomt, dan kan van de onvrede melding worden gedaan bij Klachtenportaal Zorg of contact worden opgenomen met Klachtenportaal Zorg via [email protected].

Bekijk hier de Flyer Spelregels Wkkgz Klachtenportaal Zorg

Lees voor meer informatie het Klachtenreglement Klachtenportaal Zorg

Lees voor meer informatie ook het Geschillenreglement Stichting Geschilleninstantie KPZ

Lees voor mee informatie deze Algemene voorwaarden Klachtenportaal Zorg B.V.

Bekijk hier het 2021 Klachtenreglement WMO KPZ